Wednesday, April 16, 2014

Omega Bahagian II

Assalamualaikum..


Bersua lgi di alam maya..cewah.arini nk sambung cerita pasal semlm..ala pasal minyak ikan tu..
(Omega)

Semalam  dah citer 3 kebaikan Omega..so..jeng jeng..

ade berapakah lagi?

ok next .....




Kebaikan Minyak Ikan (OMEGA)


4. Meningkatkan system Imun dan Menyihatkan Paru-paru- mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, proriasis, demam hay, bronkotis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) dan penyakit buah pinggang

5. Menentang Kanser - Kajian telah menunjukkan bahawa Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ia juga boleh menigkatkan enterogastrits, meransang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif. 

6. Memelihara fungsi-fungsi sendi ( arthritis) - paras asid lemak Omega-2 larut dalam tisu rawan. Oleh itu, ia boleh mencegah kemusnahan enzim yg membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthrits, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dgn effective. 

7. Mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan- kajian telah membuktikan bahwa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi  dan membantu dalamperkembangan kesihatan mental termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan ( anxiety), dan lain2.


sape2 yg nk COD, 
sekitar Jerantut , Pahang tu boleh roger..

hehe..tp Nor wat pos seluruh malaysia.
PM/SMS/WA NOR 013 3612397 

*Product ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit 





No comments:

Post a Comment