Tuesday, September 30, 2014

Pengedar Shaklee Jerantut Pahang

Assalamualaikum,

Hye semua. Adakah anda tercari-cari pengedar Sah Shaklee sekitar Jerantut Pahang?? Eh saya bukan pengedar di Jerantut sahaja tau, tetapi seluruh Malaysia. Hehe. Kalau nak dapakan segera anda boleh hubungi saya.



Boleh sms/ whatsapp di talian berikut : 013 3612397. Untuk respon yg pantas insha Allah, bolh mesej yea semua.



Bagi mereka-mereka yang berdekatan Jerantut yang ingin cuba product ini boleh lah menghubungi saya di talian yg ada di atas. Saya boleh buat delivery kepada  anda di kawasan sekitar atau pun COD.

Macam-macam set ada. bukan jual barang ye. Ini supplement atau pon  makanan tambahan . Jadi nya, ia nya semula jadi kerana bukan dadah antara kandungan nya.


  •  Insha Allah dijamin halal kerana di sahkan oleh Badan Berkuasa ISA di Amerika Syarikat. 
  •  Semula jadi kerana ia adlah vitamin semulajadi bukan sintetik. Kalo tak percaya, try beli 1 dan lihat dalam botol vitamin ni, tak ada silica gel atau bahan pengering. 
Antara set yang ada 
  1. Set Resdung
  2. Set Langsing
  3. Set Subur
  4. Set Milk Booster
  5. Set Ibu Ayah
  6. Set Hamil
  7. Set Buasir
  8. Set Permata Hati  



So far set paling laris bagi sale saya adalah SET RESDUNG.

Testimoni Set Resdung

Jika anda nak try set HOT ni boleh hubungi sy okay atau pun anda boleh click link di bawah.

Saya Mahu Beli Set Resdung


NOR HADIJAH KUDIRAN
 ID : 1112236
 SMS/WA : +6013 361 2397
 PAGE : KEDAI VITAMIN CIK NUR
 EMAIL : nor_2118m@yahoo.com
 COD : SEKITAR JERANTUT PAHANG, & POS KE SELURUH MALAYSIA


 **Product ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment