Thursday, October 2, 2014

Awas Anda Mungkin Akan Buta

Assalamualaikum..


Hai semua, hari ni saya nak share info pasal sambungan semlm. Apa cerita semalam yea? Ha yang terlepas tu boleh click di link dibawah utk dpt kan info mengenai Cataract. Info yang ringkas tu boleh lah bantu sikit-sikit yea. :) . 



Ok so sekarang apa kita nak fokus??

Fokus nya adalah bagaimana kita nak bantu mata kita supaya sihat kan. Hehe. Apa Carotomax  boleh bantu kita?

Mata merupakan panca indera yang peting bagi kita. Eh bukan yang lain tak penting yea. Ni kira salah satu panca indera kita lah yang mmg kena jaga. Okay, jom kita belek-belek apa yang best nya Carotomax  ni. 

Manfaat Carotomax 


1. Lebih selamat dari Vitamin A

Penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu Vitamin A. Di dapati juga pengambilan berlebihan Vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Walaubagaimanapun, Saintis menemui Beta Carotene pada tahun 1932, satu precursor Vitamin A dan beta carotene didapati selamat pengambilan nya. 

2. Mempertingkatkan penglihatan 

Ia menghasilkan ungu visual yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia ( rabun malam ), rabun dekat, presbyopic, astigmtism, xerophthalnia ( mata kering), kelesuan mata, glucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung mata hitam. 

3. meredakan penyakit kulit

Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senila plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne dan ulser kulit. 


4. Melindungi Epithelial  


Ia memeliharan lapisan kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bkonkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus. 

5. Menghalang infeksi

Meransang enzim membunuh kuman, menyekat dan memepertingkatan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyinkirkan sel-sel mati yg teroksida. 

Mengapa Carotomax?
Ia mengandungi fitokima semulajadi yang penting untuk mata, kulit, dan membran mukosa. 
Cuba tgk gmbr kt bawah ni. Ha dia ada explain pasal carotene. 



Okay tak semua. Bagi mereka-mereka yang mengalami masalh mata boleh la cuba product ni. 
HALAL, selamt dan berkesan. Insha Allah. Ingat! Apa pun Bi Iznillah, Dengan Izin Allah semua nya, Sembuh pon sakit kita semua dengan izin Allah, Vitamin ini hanya Asbab sahaja. Yang berminat untuk mencuba boleh tengok-tengok dulu hasil beberapa testimonial dari pengguna Carotomax ni. 
Info lanjut boleh direct tanya TUAN RUMAH yea. 

Untuk pembelian product boleh click BUY NOW di bawah. 

 Buy Now-Untuk keterangan lanjut hubungi 013 3612397


NOR HADIJAH KUDIRAN
 ID : 1112236
 SMS/WA : +6013 361 2397
 PAGE : KEDAI VITAMIN MURAH
 EMAIL : nor_2118m@yahoo.com
 COD : SEKITAR JERANTUT PAHANG, & POS KE SELURUH MALAYSIA



 **Product ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit**

No comments:

Post a Comment